Veel gestelde vragen

1. Welke betaalmethodes kan ik bij instyle gebruiken?
Je kunt bij instyle op de volgende manieren betalen: Visa, MasterCard, American Express, iDeal en PayPal.
2. Wat zijn de verzendkosten?
We verzenden je bestelling gratis boven de €20. Voor alle bestellingen onder de €20 rekenen we €6.
3. Doen jullie aan spoedleveringen?
Als iets met spoed nodig is ook dan willen we helpen. Neem hiervoor contact op met Marvin op 06 4173 5283.
4. Waar zitten jullie en kan ik jullie komen bezoeken?
Instyle heeft een winkel, die binnen de openingstijden bezocht kan worden. Het adres van de vestiging is Kerkstraat 5, 3291 AJ, Strijen. Telefonisch zijn we bereikbaar op 078-6741583.
5. Hebben jullie een eigen winkel?
Ja, wij hebben een eigen winkel. In de openingstijden kan iedereen die dat wil, binnenlopen voor het opdoen van inspiratie, het vragen van advies, het maken van afspraken en uiteraard het ophalen van een bestelling.
6. Kan ik bestellingen ook afhalen?
Uiteraard is dit mogelijk. Wij zorgen ervoor dat het pakket klaarstaat om afgehaald te worden, als dit aangegeven wordt bij het plaatsen van een bestelling.
7. De bestelling die ik heb geplaatst wil ik toch annuleren. Kan dat?
Een op kleur gemaakt product kan helaas niet geannuleerd worden. Een kleur is persoonlijk en wordt speciaal gemengd. Uiteraard kun je een telefoontje plegen naar instyle om te achterhalen of de bestelling al klaar is gemaakt. Als dit niet het geval is, dan kunnen we de bestelling probleemloos annuleren. Voor alle overige producten die nog in de winkel aanwezig zijn, geldt dat annulering mogelijk is en als het pakket al verzonden is, kan het altijd ongebruikt en in gesloten verpakking retour gezonden worden. Hierbij zijn eventuele verzendkosten voor rekening van de afnemer. Het bedrag van de bestelling wordt keurig terug gestort op je rekening.
8. Kan ik nog ruilen?
Op kleur gemaakte verven kunnen niet geruild worden, omdat deze speciaal gemengd zijn. Overige producten kunnen ongebruikt en in gesloten verpakking, probleemloos geruild worden voor een ander product.
9. Ik heb verf over. Wat kan ik daar mee?
Verf die over is kan gebracht worden op speciaal daarvoor bestemde vuilverwerkingsbedrijven of inzamelpunten. Heb je daar geen zin in en ben je in de buurt van instyle? Lever de verf dan simpelweg bij ons in. Wij zetten ons ervoor in om gebruikte verf uit te zoeken en op te slaan, totdat deze opnieuw gebruikt kan worden voor bijvoorbeeld de kinderboerderij of de jaarlijkse huttenbouw. Ongeschikte verf voor deze doeleinden, voeren wij op de juiste wijze af. Voorwaarde is wel dat de verf bij ons afgenomen is.
10. Ik heb verf gekocht, maar eigenlijk toch geen tijd om het ertegenaan te smeren. Kunnen jullie helpen??
In overleg kunnen wij op basis van goede afspraken professioneel vakwerk voor je leveren. Houdt er rekening mee dat schilderwerk ingepland moet worden. De tijd waarin het werk plaats kan vinden is afhankelijk van de grootte van de opdracht en de capaciteit die wij op dat moment hebben.
11. Waarom verkopen jullie geen merken zoals Sikkens, Flexa en Ceta bever?
Instyle heeft gekozen voor uitsluitend de beste kwaliteit producten. Daarom hebben wij niet elk merk in ons assortiment opgenomen.
12. Kan ik mijn bestelling traceren?
We bezorgen maandag t/m vrijdag via via TNT. Je TNT-volgnummer vind je in je bevestigingsmail en in het account. De levering kun je volgen op www.tnt.nl.
13. Ik heb een vraag maar die staat er niet bij. Waar kan ik terecht?
Voor vragen, suggesties of klachten, kun je altijd terecht bij instyle. Laat het ons weten per telefoon, e-mail of Facebook. Uiteraard kun je ook terecht bij ons in de winkel.
14. Verzend Instyle naar postbussen?
Instyle kan geen bestellingen verzenden naar postbussen.
15. Hoe weet ik of een product nog op voorraad is?
Bij ieder product staat een actuele voorraad vermeld. Deze voorraad wordt continu bijgewerkt en is altijd up-to-date.
Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart